سرعت لود سایت یکی از تکنیک های موثر سئو سایت

آیا سرعت لود سایت بر سئو و بهینه سازی سایت تاثیر گذار است ؟

بر خلاف مطالب ضد و نقیضی ذکر شده که برخی متعلق به گوگل هست ، بسیاری از متخصصین سئو معتقد هستند که یکی از تکنیک ها و فاکتورهای موثر بر سئو و بهینه سازی سایت سرعت لود سایت می باشد .

به تجربه به ما ثابت شده است که اگر می خواهید وب سایتی با رنک بالا داشته باشید اول از آنکه به موتورهای جستجو گر توجه کنید به رضایت مندی کاربران سایت تمرکز کنید . سرعت سایت بر رضایتمندی کاربران موثر می باشد . کاربران وب سایت ها کند که  به سختی بالا می آیند را بسته و به سراغ وب سایت دیگری می روند .

سرعت لود سایت چیست ؟

سرعت لود سایت مدت زمانی هست که یک وب سایت به صورت کامل لود می شود و ساختار ، مطالب ، تصاویر ، فونت و .. کامل می شود .

تجربه ما از حذف برخی سایت ها از صفحه اول گوگل

یکی از تجربیاتی که در سال اخیر با آن برخورد داشتیم حذف کامل سایت های کند از جستجو های گوگل بود . سایت که سالها در صفحه اول حضور داشت  نه تنها  در صفحه اول نبود بلکه کلا از  جستجوهای گوگل حذف شده بود ، تا صفحه دهم گوگل هم اثری از این سایت نبود .مطابق کارشناسی که انجام دادیم علت اصلی آن کندی بیش از حد بود . کاربر هر قدر عکس داشت همه را در صفحه اصلی خود بارگذاری کرده بود .

 

مهمترین عامل در سرعت وب سایت کدام است ؟

عوامل متعددی بر سرعت سایت موثر هستند که می توان به هاست انتخاب شده ، فریم ورک و روش طراحی سایت ، پوسته یا قالب ، امکانات اضافه شده ، تعداد و حجم فایل های همراه ،استفاده از روش های فشرده سازی ، استفاده مناسب از کشینگ ، تکنیک های minify  و … .  قبل از آنکه به شرح کامل فاکتورهای موثر بر سرعت سایت بپردازیم یکی از مهمترین عوامل کندی سایت را ذکر خواهیم کرد .

مدیریت بد سایت موجب کندی سایت خواهد شد . به نظر ما یکی از موثرترین عوامل کندی سایت مدیریت بد سایت هست .به همین خاطر هست که ما درج و تولید محتوای سایت را کاری تخصصی می دانیم .

مدیریت سایت در ایران معمولا توسط صاحبان سایت انجام می شود که آنها  معمولا از روش های ساده صفحه آرائی ، سئو سایت ، سرعت و امنیت سایت بی خبر هستند .

اضافه کردن امکاناتی که نیاز ندارند ، کپی و پیست کردن محتوای سایت بدون در نظر گرفتن کدهای همراه ، استفاده از تصاویر سایز  و فشرده نشده ، استفاده از تصاویر بیش از حد ، استفاده از کد های زیاد برای تغییر رنگ متن ، فونت و ….

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.